Temes de la darrera sessió ordinària del Ple Municipal

actualitat suria

El Ple Municipal de Súria va tractar els següents temes en la seva darrera sessió ordinària, que va tenir lloc dijous 27 de febrer:

  • Presa de possessió de la regidora Anna Tomàs Itchart (JxS).
  • Aprovació per unanimitat del dictamen d’adhesió a l’acord marc de l’Associació Catalana de Municipis (ACM) sobre serveis d’assegurances per danys a edificis i instal·lacions.
  • Aprovació per unanimitat del dictamen d’adhesió a la primera pròrroga de l’acord marc de l’ACM sobre serveis d’assegurances per responsabilitat civil i patrimonial (lot 2) i responsabilitat professional dels tècnics de la construcció (lot 3).
  • Aprovació per unanimitat del dictamen sobre la pròrroga del conveni d’encomanda a la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener per a la gestió del servei de grua i dipòsit de vehicles.
  • Aprovació per 9 vots a favor (PSC i ERC) i 3 abstencions (FP, JxS i GIIS) del dictamen d’encomanda al Consorci del Bages per a la Gestió de Residus per a la gestió de diversos serveis i altres actuacions en matèria de residus.

La sessió es va celebrar amb una absència en el grup municipal d’ERC.

Notícies relacionades