Acaben les obres per a la millora de la circulació i l'estacionament en diferents trams dels barris de Joncarets i Santa Maria-Bellavista
Diferents trams de circulació i estacionament de vehicles han estat asfaltats recentment als barris de Joncarets i Santa Maria-Bellavista. Les obres es van iniciar en la segona quinzena de juny, amb un pressupost d’adjudicació de 47.441,69 euros, IVA inclòs.

L’objectiu d’aquesta actuació ha estat la millora de la mobilitat en uns terrenys de titularitat municipal que són utilitzats habitualment per al pas i l’estacionament de vehicles. En concret, les intervencions realitzades són les següents:
- Barri de Joncarets: asfaltatge d’un tram del carrer Picasso, entre els carrers Fortuny i Ribera.
- Barris de Santa Maria i Bellavista: asfaltatge i pintat de la senyalització horitzontal d’un terreny utilitzat com a estacionament de vehicles, ubicat en el tram inferior del carrer Transportador, i de la connexió amb el carrer Norbert Fonthier.
Aquesta actuació ha estat impulsada i coordinada per l’àrea municipal d’Urbanisme.
En el cas del terreny asfaltat del barri de Santa Maria-Bellavista, el pintat de la senyalització horitzontal també ha inclòs la delimitació de les places d’estacionament.





